Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dagusiiia | użytkownik

imię i nazwiskoPo prostu Dag. adres...jak ja kocham to miejsce... zarejestrowany11.05.2009 @10:36:54 ostatnio na stronie11.11.2013 @13:41:16

"gdyby tak można sfotografować nasze sny..."
(E.Cioran)

Na starych fotografiach
odnajduję chwile,
które już z pewnością
nie powtórzą się...



"Fotografia nie jest związana z patrzeniem, lecz czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda Ci się sprawić, aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali"


dla mnie --> http://www.digart.pl/praca/4048585/Pink_flower_part_2.html


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5624083
digarty44 komentarze902 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~casablanka    13.06.2009 @19:49:59
ty też masz śliczne Hehehe jak chcesz takie to się umów z mą Karolinką LadyCroft :P
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~Mikax    13.06.2009 @15:47:08
Dziękuje
_______
„Mistrzem jest ten, kto patrząc oczami na to, co wszyscy widzieli, umie dopatrzeć się piękna w tym, co jest zbyt pospolite, aby być zauważone przez innych” A. Rodin
~casablanka    13.06.2009 @13:54:23
a kiedy to ja zielonego pojęcia jak narazie nie mam :P
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~casablanka    13.06.2009 @13:52:15
Ano rzeczywiście że przez ramkę, ale i tak mogłaś zrobić ramkę niżej czy cuś :P

dziękuje
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~casablanka    12.06.2009 @15:53:26
ihahaha Będę miała sesję zdjęciową w Krakowie Taki koleś na maxmedels mnie znalazł płatna, umowa jest i wogóle... ale hmm coś mi nie pasi >> ja i modelka?;>
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~casablanka    12.06.2009 @15:50:24





_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~rzulita    12.06.2009 @10:16:13
jak to nie masz aparatu?? cóżeś uczyniła??
_______
wypraszam? nie... zastraszam? nie, nie... ZAPRASZAM! tak!!!
...do siebie :D
~casablanka    11.06.2009 @22:06:07
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~casablanka    11.06.2009 @21:26:27
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~rutkaagar    11.06.2009 @19:53:21
Dziękuję śliczniepozdrawiam
_______
********
~absentee    11.06.2009 @15:46:27
dzięki ślicznie
_______
nie oglądaj moich zdjęć.
~casablanka    10.06.2009 @14:33:13
hej, wogóle, załóż sobie profil na maxmodels :D
mój to na wszelki wypadek: http://www.maxmodels.pl/casablanka.html
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~rzulita    09.06.2009 @19:23:11
a słychać dobrze, ale mi ostatnio w lewym uchu szuumi...
weź coś dodaj...!
_______
wypraszam? nie... zastraszam? nie, nie... ZAPRASZAM! tak!!!
...do siebie :D
~casablanka    09.06.2009 @17:14:18
dzięki zgłaszasz się? hehehe jednak troszku za daleko ale kto wie, kto wie :P:P
Oooo jak Ci fajnie, ja z 2 lata w hiszpanii nie byłam. a cudnie tam jest po prostu.
To odezwij się

ps. w niedziele mam urodziny i dwie osoby [przyjaciolka i ex] moze beda mi robic zdjecia
tez maja digarta :D
pa
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~casablanka    09.06.2009 @17:09:14
a wogóle. zapraszam do odwiedzenia mojej stronki : http://www.casablanka.getphoto.pl :D:P:P
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~casablanka    09.06.2009 @17:08:38
Ooooo a dlaczego z nią nie pojechałaś? Miałabyś fajne foty :D
Ale lustrzanka to jest to!
Chociaż teraz cyfrówki nie są złe
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~casablanka    09.06.2009 @16:58:30
a co ci się z aparatem stało?
I dzięki za komplement co do profilowego
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~casablanka    09.06.2009 @16:57:44
a u mnie nic nie słychać, jutro mam mieć nowy aparat [w końcu - bo stary się zepsuł a naprawa wyniesie ponad 800 zł ;/ ]
nie dostałam tej roboty
byłam w sobotę na zlocie digarta w Katowicach i było fajnie :D

płytka doszła, tylko nie mam teraz jak słuchac bo siostra mi głośniki podpie przyła
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~casablanka    09.06.2009 @16:50:18
dzięki za komentarze i ocenki doszła reszta płyt?
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
~Paaul    03.06.2009 @18:41:01
witamy w rodzinie
_______
Art is a division of pain.
~kasialalala    30.05.2009 @23:59:23
dziękuje
~rzulita    29.05.2009 @21:43:25
nooo... dmuchawce, latawce... ale wiaRT zwłaszcza :P:P
matko, ale ja jestem wredna...
_______
wypraszam? nie... zastraszam? nie, nie... ZAPRASZAM! tak!!!
...do siebie :D
~casablanka    29.05.2009 @21:32:24
Haha nie ma sprawy
Ale okaże się czy bede czy nie
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
-agat25    29.05.2009 @17:35:44
witam w mojej grupie górskiej i pozdrawiam serdecznie
~casablanka    29.05.2009 @13:26:32
Mi mają zadzwonić w przyszłym tygodniu czy mnie zatrudnią czy nie. ale wydaje mi się że tak bo babka była zadowolona [tak mi się wydawało] i powiedziała coś w tym stylu "do zobaczenia Fajnie by się z panią pracowało"

W biurze podróży
_______
Wszystko samo za mnie się robi...
Wszystko samo za mnie się dzieje...
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt